Sunyi Sepi

Salam semua..ape khabar?..pose tak hari ni?..hehe..mesti la pose kan…

well dalam sedar tak sedar, dah nak seminggu kita berpuasa kan…memang rase macam jap je…tambah2 lak skang ni petang2 je ujan…takde la panas sangat n kering tekak..alhamdulillah..

tapi tahun  ni nye pose macam sunyi sepi lak aku rase..bukan sunyi sepi ape..pasal macam tak meriah ngan majlis bukak pose..hehe..

kalo tak selalunye…duk mengira miggu mane yang available untuk majlis bukak pose..kali ni cam clear je minggu2 pose…hehe…

so mane kengkawan ku sume..tak mau wat majlis bukak pose ke?..JKKP, floormate, SHRDC..mane anda sume…tak nak wat ke..tibe aku lak yang terextra semangat..hehe…

so anyone yang interested, cepat2 call aku ek..kita setting date…

btw..congrats to my beloved friend> Salwa Abd Ariff n Zarin Azham for their baby boy…huhu..dah beranak pinak kawan baik aku ni..aku?..kawin pun idak lagi..hehe..anyone?..hoho…

Selamat Berbuka Puasa!

2 Comments (+add yours?)

  1. aiman
    Aug 19, 2010 @ 04:32:54

    Reply

Leave a Reply

